#22repte: Social Media Plan en funcionament! Xarxes Socials activades!

Bé, perdoneu la des-actualització d’aquests dies, ho sé, us he deixat un xic abandonats, però ha estat per una bona causa. Primer he de reconèixer que això de ser community manager, té lo seu! Necessitava un cap de setmana una mica més relaxat, sobretot per ordenar prioritats i començar a planificar-les. Doncs bé, un cop ha passat el cap de setmana, avui ja tocava posar-nos a fer feina!

Us explico!

Tema blog: després d’estar la cosa parada, al final ja hem pres una decisió. Al rebre un nou pressupost per part del programador, la Montse va desestimar l’opció d’integrar el blog dins la pàgina web i per tant el crearem de forma extern i enllaçat. De fet, no era el meu plantejament inicial, però bé s’haurà de fer i trobar la forma més adient per arribar als objectius marcats amb aquest nou blog.

Per tant, ara ja sabent l’opció escollida, li comento a la Montse que jo em veig capacitada de crear el blog, però que esperarem a que jo finalitzi el postgrau perquè així segurament podré aplicar-hi molts més coneixements que ara mateix encara no he assolit. Així doncs, us convido a que ens seguiu de ben aprop per quan tinguem el noublog, el podeu veure tots!

Així doncs, no m’ha quedat més opció que replantejar el pla estratègic i valorar si començàvem la nostra etapa digital sense el blog o amb ell ja actiu. La meva decisió ha estat començar a engegar motors amb les xarxes socials sense tenir el blog, perquè com ja us vaig comentar, tenim una bona noticia però fins d’aquí uns dies no us la puc explicar! De fet fins l’1 de març no us podré desvelar res de res, però em comprometo a seguir escrivint de tant en tant, per anar-vos dient com està evolucionant tot i per suposat a explicar-vos de que es tracta aquesta nova noticia!

Per tan, avui mateix hem iniciat el SMP! Ja tenim les xarxes socials funcionant, així que tots aquells que ensvulgueu acompanyar en aquesta nova etapa digital us convido a que ens seguiu al Facebook (Can Molas – xarcuters artesans), al Twitter (@canmolas) i també al Foursquare (Can Molas). Estic estudiant integrar una nova xarxa social, bé de fet dues, una és el Youtube que vull acabar de pensar ben bé quin contingut és el que hi posarem, i l’altra és aquesta nova xarxa social anomenada Pinterest i que tan bona pinta té. Estudiaré com integrar-lespròximament.

Així doncs, amb les xarxes socials ja en ple funcionament i amb una bona base establerta, comencem a construir la nostra comunitat. Durant aquestes dies em dedicaré a ensenyar-li a la Montse com començar a utilitzar les xarxes, les eines de motorització i sobretot li faré entrega del document del Social Media Plan, ja ben acabat i polit!

Alguns potser ja ho haureu vist, i és que hem aprofitat aquesta setmana amb el motiu del Dijous Llarder per començar a generar contingut a les nostres xarxes socials. Ja us vaig comentar que amb la Montse en portàvemuna de cap, doncs bé aquí ho teniu:

Campanya-foursquare-canmolas

Es atrevit, ho sabem, però realment no hi perdem res en provar. Sabem que pel fet de començar avui a donar-nos a conèixer a les xarxes socials, tenim un curt temps per posar en marxa aquesta campanya, però crec que no està de més provar a veure que tal funciona. De totes maneres, ho reforçarem amb una anunci al Facebook, així aconseguim anunciar l’esdeveniment i també aprofitem per aconseguir fans a la nostra pàgina.

Comentar-vos que encara queden coses per fer, on durant aquests dies les aniré acabant, però crec que la feina fet durant aquests #25reptes serà bastant aconseguida! He après moltíssim i creieu-me que totes les aportacions de cada un de vosaltres ha contribuït i molt en aquest meu projecte!

Per acabar, només dir-vos que només queden #3reptes, els quals segurament us acabaré explicant com evolucionen les nostres xarxes socials, com ha funcionat la nostra campanya a través del foursquare i ja només em quedarà extreure’n conclusions de tot plegat.

Així doncs, només em queda dir-vos que ens seguiu a les nostres xarxes socials, que gaudiu i compartiu les experiències dels productes de Can Molas!

Fins aviat!

Anuncis
Etiquetat , , ,

Com ho veus?

